Família Portela Blanco Lisboa

This topic is classified in the following rooms Pessoas | Famílias | Regiões

FAMILIA PORTELA BLANCO LISBOA

#148906 | AML | 18 Mar 2007 00:53

Estou a realizar un traballo de investigación sobre a familia da miña bisavoa materna Dna. Esclavitud blanco blanco.

En concreto quero localizar descendentes dunha irmá sua emigrada na Lisboa, o nome de esta muller e Martina ( Maria Marta) Blanco Blanco, nacida en Vigo no 1874, filla de Jacobo Blanco González y Balbina Blanco Portela.

Casa cun primo seu por parte da nai Antonio Portela Blanco ( carpintero de profesión), nacido en Ancora en 1880. Fillo de Aurora Blanco Portela y de Antonio Portela.

Martina e Antonio emigran a Lisboa posiblemente a partir do 1915, pudiendo residir no barrio da concepcción ou en Vila Candida.

Do matrimonio tense conocemento do nacemento de tres fillos, ainda que non sei se algun deles en Portugal:

1.- ANTONIO PORTELA BLANCO
2.- MARIA BANDA OU WANDA PORTELA BLANCO
3.- TOMAS PORTELA BLANCO, fallecido moi pequeno 10 anos.

Se alguen ten algunha información ou sabe indicarme onde buscar estaria moi agradecido.

Reply

Direct link:

RE: FAMILIA PORTELA BLANCO LISBOA

#273097 | jvideira | 22 Mar 2011 14:25 | In reply to: #148906

Sou bisneto de Tomaz Portela Blanco (Branco). O meu bisavô faleceu em 1962. Deixou 3 filhos, um dos quais a minha avó que faleceu em 2004 com 93 nanos. A minha avó nasceu em Lisboa. Sei que o meu bisavô viveu em Âncora. Só depois veio viver para Moledo do Minho.

Sei que o meu bisavô tinha família na Catalunha (em Barcelona). Não sei se estarei a falar da mesma família ou se haverá alguma relação. O meu bisavô também trabalhou como carpinteiro e mais tarde como comerciante. Para além disso era músico e quando mais velho cantava em solenidades religiosas.

Gostaria que me respondesse. Tenho curiosidade em encontrar os descendentes da minha família em Espanha.


João Alberto Branco Videira
TLM 964492401
email - jvideira@mail.telepac.pt

Reply

Direct link:

Forum messages ordered by date.
Time in GMT. It is now: 02 Oct 2024, 12:20

Post New Message

Please login or register to access this functionality

Settings / Definiciones / Definições / Définitions / Definizioni / Definitionen