Localización galegos na lisboa principios S.XX
This topic is classified in the following rooms Formação
Localización galegos na lisboa principios S.XX
Estou na procura de datos sobre unha parte da miña familia emigrada desde Galicia a Lisboa a principios do seculo XX. Me gostaria que me indicaran a que organismos debo dirixirme para pedir información ou se existe algunha listado sobre os emigrados nesa epoca.
ReplyDirect link:
RE: Localización galegos na lisboa principios S.XX
Bom-Dia
Procuro as minhas origens Galegas e posso dizer-lhe que o meu bisavô, Manuel Lara Rodriguez emigrou para Lisboa. Era filho de Josefa Rodriguez e de José Lara Pereira e nasceu em Meder, Santo Adriàn, Savaterra do Minho no ano de 1857. Peço-lhe o favor de ajudar a conseguir a certidão de nascimento do meu bisavô, dizendo-me a quem devo dirigir-me. Boa sorte com a sua pesquisa.
Cumprimentos, Libânea.
Direct link:
case que con seguridade o rexistro civil ñao existia por aquelas datas, debe deixirse o freguesia donde nasceu, pero o pasar mais de 100 anos a sua partida de nascemento seguro conservarase no Archivo diocesano de TUI
plaza de San Fernando Tui ( pontevedra) España
tfl 986.600869 moi boa sorte.
Direct link:
Boa-Noite
Pouco o poderei ajudar mas talvez se procurar em "Centro de Estudos Galegos", encontre algo. Procure em: Http--ceg.fcsh.unl.pt- ou ceg@fch.unl.pt.
Cumprimentos
Libânea
Direct link:
estimado liebanea lembrese de indicar a maior parte de datos posibles nome do pai e nai, freguesia de nascemento , ano e se fora posibel mes. cantos mais datos mais doada será a busca. Moita sorte.
ReplyDirect link:
Forum messages ordered by date.
Time in GMT. It is now: 14 Nov 2024, 23:23