Luisa María López Andrade Osorio Vasconselos

Este tópico está classificado nas salas: Pessoas | Famílias | Regiões | Património | Hispânia

Luisa María López Andrade Osorio Vasconselos

#110107 | Wenceslina | 19 jan 2006 10:30

Hola a todólos membros desta web.

Son galega ,de descendencia poruguesa pola parte da miña nai.A miña bisaboa chamábase Luisa María López Andrade Osorio Vancoselos,vivía nunha casa que lle chamaban "Casa Real", nun pobo ó norte de Portugal.
Gustaríame moito que alguén me poidera dar algún dato sobre o linaxe ou descendencia desta muller,estaríalle moi agradecida.
Moitas gracias

Resposta

Link directo:

RE: Luisa María López Andrade Osorio Vasconselos

#110113 | abribas | 19 jan 2006 11:01 | Em resposta a: #110107

Cara Wenceslina,
Se colocar Osório Vasconcelos em Pesquisar "Pessoas", aqui no canto superior direito, encontrará vários.
Boa sorte!
António

Resposta

Link directo:

RE: Luisa María López Andrade Osorio Vasconselos

#130601 | 25021958 | 09 out 2006 18:28 | Em resposta a: #110107

Eu tamen son galego é de descendencia portuguesa por parte de nai.
Non sei si temos vínculos familiais, pero direiche que miña familia materna descende toda de "Vila verde" concello que pertence a Braga (Norte de Portugal).
A miña bisaboa chamávase tamen ainda que non estou moi seguro co nome composto MARIA LUISA LOPES ANDRADE OSORIO DE VASCONSELOS.
Pra decirche mais, os apelidos familiais a parte dos Barbosa e Andrade son: De Carballo, De Oliveira, de Coutiño ...
A miña familia, según me dixeron foi moi longa e tamen sigo tendo familia en Portugal na actualidade. Toda ela, descende parece ser da burguesia.
Prégoche respostes a manxase. Saudos.

Resposta

Link directo:

RE: Luisa María López Andrade Osorio Vasconselos

#132576 | 25021958 | 30 out 2006 15:51 | Em resposta a: #110107

Esta é unha resposta para Wenceslina.

¡ HOLA WENCESLINA!

Eu chámome Xan, fai unhos días respostei a unha menxase de vostede donde parece ser, que temos vínculos familiais según indagacións feitas po-la míña persoa coa miña familia.

Dexexo contactar con vostede, xa que non recibin resposta da anterior menxaxe.

Tamen dexexaría me dera mais datos sobor de donde é vostede, pois, si ven e certo teño moita familia que descoñezo donde esta así, como a sua identidade posto que nunca os vin, sobor de todo primos segundos. Penso que vostede e de Ourense e a sua nai pode que se chamase Joaquina.

Direille, que o mellor no e da provincia que eu indico, pero de calquera maneira pode ser de outra xa que, descoñezo como ben dixen varios familiais os cales estan espallados polo mundo.

Se vostede responde a mentada menxaxe, direille que afondaremos máis sobor da familia pois sinto moito que nesta paxina web non se poda poñelo telefóno o igoal que o correo electrónico, todo elo según dín os responsabeisa da páxina.

Confírmolle que a miña bisaboa sí chamábase Luisa Maria López Andrade Osorio Vasconselos, xa que tiña dúbidas co nome composto.

SAUDOS

Resposta

Link directo:

Mensagens ordenadas por data.
A hora apresentada corresponde ao fuso GMT. Hora actual: 14 mai 2024, 22:39

Enviar nova mensagem

Por favor, faça login ou registe-se para usar esta funcionalidade

Settings / Definiciones / Definições / Définitions / Definizioni / Definitionen