familiares de Dono Morgado

Este tópico está classificado nas salas: Arquivos | Hispânia | Pessoas | Famílias

familiares de Dono Morgado

#187583 | joãomorgado | 09 mar 2008 21:40

Ola a todos vostedes.
Eu necesito de súa axuda. É un caso interesante. Porén, primeiro preséntome, chámome Mauricio João Morgado, eu vivo na cidade de Itajaí / Santa Catarina / Brasil. Eu necesito localizar os familiares do meu avó paterno, así como, un rexistro de nacemento, porén, conto con poucos datos a respecto. É sabido que el naceu na Província de Pontevedra, con todo, non se sabe a localidade.
O seu nome : MANOEL ou MANUEL DONO MORGADO
DATA DE NACEMENTO: 12/08/1881
El estudou nun Seminario na rexión de Pontevedra (os pais querían que el fose sacerdote). Emigrou para o Brasil, chegando ó porto do Rio de Janeiro (non se sabe a data). Despois, veu para Itajaí e aquí casouse con ROSA VALERIANI (italiana) en 19/11/1902 (tiña 21 anos de idade). Os seus pais (meus bisavós) eran: MANOEL ou MANUEL DONO PINHEIRO ou PIÑERO e de MARIA JOSEPHA MORGADO. Nunha carta de 17/02/1934, remitida d’unha localidade chamada PARADA (non se sabe se en Galicia ou España), enviada por súa irmá MARIA JOSEFA DONO MORGADO, en que comunica o falecemento en data de 10/02/1934 do seu pai MANOEL ou MANUEL DONO PINHEIRO ou PIÑERO (meu bisavó). Este (o falecido) tiña un irmán chamado ANGEL (tío do meu avó). O meu avó tiña un irmán chamado JOSÉ que viviu na Francia a partir dos anos de 1915 (máis ou menos), do cal nunca máis tiveran noticias del. Tiña unha irmá chamada MANUELA (manela) PORTO que faleceu en 1º/07/1928 ou em 1º/07/1929, ela tivo 7 fillos, un chamado VICTORINO ou VITORINO PORTO, que en 1934, tiña 21 anos de idade e estaba no servicio militar obrigatório. Tiña unha irmá chamada DOLORES. Con relación a súa irmá MARIA JOSEFA DONO MORGADO (que escribiu a carta), a mesma criou os 7 fillos de MANUELA (manela) e máis 1 fillo de DOLORES, que en 1934 tiña 15 anos de idade. A miña avoa ROSA (casada co meu avó MANO(U)EL) sempre dicía (aínda que eu non acredite que sexa verdade), que a súa sogra (MARIA JOSEPHA MORGADO , a miña bisavoa) facía parte na Casa Real (¿España?), que a familia MORGADO tiña o título de Conde e que tiña tamén o brasón de família, diante disto, eu creo que era imaxinación da miña avoa. Con relación ó sobrenome DONO MORGADO, procurei e procurei en www.paginasblancas.es e tamén no Arquivo Histórico Diocesano de Santiago e nada, nada e nada. O sobrenome DONO MORGADO desapareceu, sumiu. ¿Como é posible desaparecer, sumir? ¿O que se pasou? O meu avó proxectou e construíu a Catedral de Itajaí, unha obra de arte, ben como, outros trabalhos non só aqui, pero, noutras rexións do Brasil. Gustaría de encontrar os familiares de meu avó para informarlles non só este feito, como tamén que el recibiu o Diploma de Benfeitor do Progreso Brasileiro e que nesta cidade de Itajaí, unha rúa ten o seu nome, e o máis importante, eu teño unha tía con 92 anos de idade, viva, filla de meu avó, que quere saber informacións dos parentes distantes.
Moitísimas gracias a todos vostedes, axúdenme a dilucidar este problema e eu fico no aguardo de noticias.

Resposta

Link directo:

RE: familiares de Dono Morgado

#187620 | pachancho | 10 mar 2008 07:14 | Em resposta a: #187583

Caro João,

contacte o Arquivo de Emigracion Galega, tem página na internete. Pode tambem contactar:
Archivo General de la Curia del Obispado de Tui-Vigo-Pontevedra
Archivo Histórico Catedralicio de Tui-Tui-Pontevedra
Archivo Histórico Diocesano (Catedral da Santa Mª-Tui-Pontevedra)
Archivo Histórico Provincial de Pontevedra-Pontevedra-Pontevedra


cumprimentos
Paula

Resposta

Link directo:

RE: familiares de Dono Morgado

#188205 | joãomorgado | 13 mar 2008 19:44 | Em resposta a: #187620

Agradézote pola túa resposta e tamén pola túa atención, agora vamos pesquisar. Moitas grazas para todos.

Maurício João Morgado

Resposta

Link directo:

RE: familiares de Dono Morgado

#236848 | ANDRÉ MORGADO | 19 ago 2009 18:15 | Em resposta a: #188205

CAROS AMIGOS

CASO TENHA INFORMAÇÕES SOBRE MINHA FAMÍLIA EM PORTUGAL MANDE POR FAVOR:

NOME DO MEU PAI: DAVID SILVEIRA MORGADO

NOME DO MEU AVÔ: DAVID AUGUSTO MORGADO (falecido)

NOMES DOS MEUS BISAVÔS PATERNOS: ANTÔNIO MARQUES MORGADO (BISAVÔ) E ROSALINA AUGUSTA PACHECO MORGADO - (falecidos)

MEU BISAVÔ CHEGOU AO BRASIL DESEMBARCANDO NO PORTO DE SANTOS EM SP, COM MEU AVÔ NA BARRIGA DA MINHA BISAVÓ.

ESTAREI EM PORTUGAL EM SET 2009..

AGRADEÇO SUA ATENÇÃO E AGUARDO O RETORNO.

ANDRÉ MORGADO

Resposta

Link directo:

familiares de Dono Morgado

#413533 | LucianaFPalmeira | 31 mar 2019 02:03 | Em resposta a: #187583

Olá. Me chamo Luciana Ferreira Palmeira. O Manoel Dono Morgado era meu bisavô. Sua filha Nair Morgado era a minha avó. Meu pai é Francisco Gonçalves Palmeira Junior. Pelo que sei, minha avó saiu de Itajaí e foi morar com o meu avô português (Francisco Palmeira) no Rio de Janeiro.
Permanecem vivos até hoje 2 filhos da minha avó Nair Morgado: meu pai (Francisco Gonçalves Palmeira Junior) e minha tia (Leci Gonçalves Palmeira).
Muito legal ter notícias do meu bisavô.
Obrigada.

Resposta

Link directo:

familiares de Dono Morgado

#437413 | Bruno Henrique | 05 nov 2021 15:08 | Em resposta a: #187583

Meu nome é Bruno Henrique da Silva. Minha bisavó é a Hilda Morgado da Silva, filha do Manoel Dono Morgado.
Amei ler esse poste, cheio de informações.

Resposta

Link directo:

Mensagens ordenadas por data.
A hora apresentada corresponde ao fuso GMT. Hora actual: 29 mar 2024, 07:32

Enviar nova mensagem

Por favor, faça login ou registe-se para usar esta funcionalidade

Settings / Definiciones / Definições / Définitions / Definizioni / Definitionen