Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

Este tópico está classificado nas salas: Arquivos | Bibliografia | Brasil | Cargos | Famílias

Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

#255950 | mercedespuime | 04 jun 2010 13:30

Eu son nova neste foro, desculpen que escribo en galego, e meu idioma da casa e non escribo en portugués pero entendo todo escrito en falado.

Busco información sobre Don Caetano Fermín Pereira da Pimenta de Castro.Vivía no ano 1885 na Quinta do Castro en San Mamede de Friastas, ValenÇa, estuvo casado con Doña Felisa Soto de Castro natural de Bayona e residente en V
Moi agradecida.
Mercedes

Resposta

Link directo:

RE: Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

#255952 | Samuel C O Castro | 04 jun 2010 14:37 | Em resposta a: #255950

Prezada Mercedes Puime,

Pesquiso unicamente a família Castro, e estou montando uma grande base dela.

O casal a que procuras, e que encontra-se nessa base, está aqui em http://www.geneall.net/P/per_page.php?id=104239 . Ali constando sem descendência. Mas indicando a ascendência dele.

Caso você souber a ascendência dela e, possível descendência, e puder informar, agradeço.

Fraterno abraço.

Samuel Cândido de Oliveira Castro - Olímpia - SP - Brasil

Resposta

Link directo:

RE: Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

#256003 | mercedespuime | 05 jun 2010 14:53 | Em resposta a: #255952

APREZADO Samuel, sintome moi agradecida por facilitarme tantos datos dunha sola vez, xa que para atopar uno só dato da miña investigación tardo moito tempo, por este motivo hasta me emociona.

Dona Felisa (de) Soto de Castro, firmaba Soto Castro(*1.835 en Bayona)(+1919 en Vigo), filla de Don Eugenio (de) Soto y Prado, Escriban do seu Real número da Vila de Baiona e mais tarde da Vila de Vigo, faleceu aprox. no 1.870, e de Dona Dolores de Castro e Correa, falecida aprox. no ano 1.848, esta Dolores era filla do Brigadier de Infantería Don Manuel de Castro e de Dona Manuela Correa, entre o patrimonio que posuian figuraban un gran número de Rentas Forales no Valle do Rosal ( na ribeira do Río Miño, entre Tuy e a Guardia);

Todos naturales da Vila de Bayona.

Os irmans de Felisa de Soto e Castro: Ninfa, Alejo, Agustín, Cándido, José y Modesta

Cando Don Eugenio enviuvou, pasou a resider a Vigo xunto cos fillos.

Felisa casou, polo ano de 1.855, en primer casal con Don Fermín González Cadaval, natural de Bayona, residente en Vigo, fillo de Don Manuel Moreira González de Soto e de Dona Rosa Cadaval e Prado. A sua Profesión era Armador e según algún documento o designaban como capitalista, posueron un gran patrimonio tanto en Vigo como en BAyona.
Quedou viuva de Don Fermín no ano 1880, sin descendencia, sendo Dona Felisa a sua herdeira universal según testamento.

Os documentos donde dí que volveu casar en segundo casal con Don Caetano, parenciame extraños xa que ela vivía aquí en Vigo, el él en Friestas, xa que se desplaza a Notaría de Tuy para facer poderes para ela poder comprar e vender en Vigo, todo indica que non vivian xuntos, poido ser un casal de conveniencia mutua por motivos familiares u outros, non estou segura de este dato.

Felisa sobreviviu os dos maridos, e faleceu sen descendencia, según os testamentos que fixo e a forma en que donou o capital os sobriños principalmente os de seu irman Cándido, que foi Conselleiro de Obras no Concello de Vigo en 1.870, e gran empresario de prestixo na cidade.

Remato por hoxe.
Estarei encantada de facilitarlle os datos que precise destas familias ou doutras.
Un abrazo de agradezemento.
Mercedes

Resposta

Link directo:

RE: Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

#256016 | Samuel C O Castro | 05 jun 2010 23:18 | Em resposta a: #256003

Prezada Mercedes,

Também tenho me emocionado algumas vezes quando recebo dados, mas também me emocionei pelo fato de poder dar-lhe esta contribuição, que creio em muito lhe facilitará.

Por enquanto não está sendo possível, mas gostaria muito de poder entroncar esse interessante ramo junto aos demais de minha base dos Castros.

Para isso, caso tiveres a ascendência do Brigadier de Infantería Don Manuel de Castro, como também de seus COLATERAIS, e puder me informar, fico-lhe muitíssimo agradecido. Se for difícil de aqui expor e se tiveres algum arquivo que possas enviar, poderás enviar para castro.genealogia arroba ig.com.br (usando o @ e sem espaços).

Continuo a disposição. Ótimo fim de semana. Abraço fraterno.

Samuel de Castro

Resposta

Link directo:

RE: Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

#256258 | mercedespuime | 09 jun 2010 19:43 | Em resposta a: #256016

Estimado Samuel:

A información que me facilitaches, contribue moito na miña investigación, tiña tempo dabondo perdido facendo viaxes a Friestas, o problema sempre e a falta de tempo para dedicar.
Intuía que o Caetano Fermino tiña que ser un home de certa relevancia.
A miña investigación vai lenta, debo confesar que son novata, todo comezou por facerlle o libro da casa ( donos, moradores, acontezementos etc) a un bó cliente que teño, e agora non podo parar de saber mais sobre todas esas persoas.

De momento non teño mais datos do Brigadier Manuel de Castro, tan so que ademais da filla Dolores tiña un fillo chamado José de Castro e Correa, primeiro Capitan de Artillería da Coruña en Galicia e mais tarde Coronel; e posible que morrese en Valparaiso, Chile.

Mañan día Xoves e o día da miña axenda para o Archivo Histórico de Pontevedra, teño documentación a recoller donde existe algún dato mais destes Castros.

Espero darche mais datos.

O mesmo desexo pra ti, a tua disposiÇâo Samuel de Castro

Os meus maiores agradezementos de ser vostede tan amabel.
Un abrazo de Mercedes Puime Prado

Resposta

Link directo:

RE: Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

#256315 | Samuel C O Castro | 10 jun 2010 22:22 | Em resposta a: #256258

Prezada Mercedes,

Acho, não tenho certeza, pois ainda não tive tempo de fazer uma comparação mais profunda, mas os Castro que me indicaste, me parece que teriam algo há ver com um dos ramos que se encontram aqui em http://pdf.depontevedra.es/ga/103/JskhkanEPL.pdf . Se, se confirmar, será mais uma boa contribuição para suas pesquisas, e, consequentemente, para a minha também.

Outros Castros, de outros ramos, que também constam no documento do link indicado, não consegui entroncá-los. Descobri na NET o e-mail do autor da matéria e escrevi para ele, pedindo-lhe a gentileza de informar a ascendência deles, mas não obtive resposta ainda. Caso ele retroagir mais alguma(s) geração(s), poderá me ajudar a encontrar uma possível ligação junto aos demais da base, o que seria ótimo.

Caso obtiveres novidades junto ao AHP e puder me informar, agradeço.

Continuo a disposição. Retribuo com fraterno abraço.

Samuel de Castro

Resposta

Link directo:

RE: Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

#256578 | mercedespuime | 15 jun 2010 21:57 | Em resposta a: #256315

Estimado Samuel:

!!!!!NESTA PAXINA TEÑO TODOS OS ASCENDENTES DO BRIGADIER MANUEL DE CASTRO CORREA E RODRIGUEZ!!!!. PERFECTO. Dudo que eu poida ser tan eficaz.

Con mais tempo farei un resumo dos descendentes e ascendentes do Brigadier e da súa dona, ainda que queda escrito no enlace que me remitiu, atopo algún erro.

A seguir a liña do pai de Felisa de Soto de Castro( o que teño):

EUGENIO DE SOTO Y PRADO,fillo de NARCISO DE SOTO, Escribano da Vila de Bayona segunda metade de 1700 y primeira de 1800 ( Pontevedra) e de LIBERATA DE PRADO de CASTRO, de Bayona. ( As fontes das miñas pesquisas saen dos Arquivos, en fotocopias de documentos orixinais, se precisa dalgún destos ou ben polas firmas estarei encantada de enviarllos)

No AHP, atopei o testamento de Dona Manoela Correa de Castro ( tal como se fai chamar) e Acuña, donde di que e viuva do Brigadier Manuel de Castro, Barón de Santivagne, e nomea os fillos que tiveron. Teño solicitado copia.

O mesmo autor do enlace que me remites editou outro artículo que lle facilito donde queda recollido algún Castro: http://pdf.depontevedra.es/ga/109/fMwjcxaNuL.pdf.

Seguindo a sua disposición:

Con moito agradezemento unha aperta. Mercedes

Resposta

Link directo:

RE: Caetano Fermin Pereira da Pimenta de Castro

#256581 | Samuel C O Castro | 15 jun 2010 22:37 | Em resposta a: #256578

Prezada Mercedes,

No mesmo dia que lhe enviei a mensagem, estive vendo o Artigo que lhe enviei e realmente percebi que ali se confirma os ascendentes do Brigadier. Fico muito feliz que tenha sido mais uma excelente contribuição para suas pesquisas. Pena que ainda não consigo entroncá-los, mas vamos aguardar que um dia possamos ligá-los junto aos demais da base.

Assim que fizeres o resumo da ascendência e descendência do Brigadier, se puderes fazer a gentileza de enviar-me, ficarei muitíssimo grato. Pois pretendo manter em Arquivo para facilitar um futuro entroncamento.

O outro Artigo, do mesmo autor do que lhe enviei, já havia visto e só tenho ligados à base os Castros do Maiorazo de Arcos.

Continuo a disposição. Abraço fraterno.

Samuel de Castro

Resposta

Link directo:

Mensagens ordenadas por data.
A hora apresentada corresponde ao fuso GMT. Hora actual: 19 set 2024, 18:27

Enviar nova mensagem

Por favor, faça login ou registe-se para usar esta funcionalidade

Settings / Definiciones / Definições / Définitions / Definizioni / Definitionen